Κριτήρια Συμμετοχής

 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

Για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής, οι καθηγητές, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι που διδάσκουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς και οι Εκπαιδευτικοί-Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων/Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

 

  • Να είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε δημόσιο ή ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα κατά τη σχολική χρονιά 2015-2016 και να ασκούν διδακτικό έργο σε Γυμνάσιο ή Λύκειο εντός της Ελληνικής Επικράτειας.

  • Να διαθέτουν συνολική επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) έτη ως εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα.

  • Να μη συμπληρώνουν μέχρι 31.12.2025 τη συνολική πραγματική συντάξιμη υπηρεσία ούτε το όριο ηλικίας για αποχώρηση από την εκπαιδευτική τους υπηρεσία.

  • Να διαθέτουν ικανοποιητική γνώση μίας τουλάχιστον από τις ακόλουθες σύγχρονες γλώσσες: αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά ή άλλη ευρωπαϊκή πλην της μητρικής τους.

  • Να διαθέτουν ικανοποιητική τεχνολογική εξοικείωση (π.χ. σε windows/mac, internet, ανάπτυξη εφαρμογών, social networks, κ.ο.κ).

  • Να είναι υπήκοοι οποιασδήποτε χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • Να έχουν υποβάλει σχετική Αίτηση Συμμετοχής, όπως ορίζεται στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Συμμετοχής στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εντός της προθεσμίας.

 

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Η αξιολόγηση των Αιτήσεων Συμμετοχής θα πραγματοποιηθεί από τους διοργανωτές και η τελική επιλογή των Εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στη δράση θα γίνει από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:

 

  • Ευρωπαϊκός Προσανατολισμός: συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα, ενδιαφέρον για κοινή οργάνωση, σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων και πρωτοβουλιών σχετικών με την Ε.Ε.

  • Διδακτική Εμπειρία και Επάρκεια: εμπειρία στις τάξεις σχολείου Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις για βελτίωση της διδακτικής διαδικασίας, όπως υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, προώθηση κριτικής σκέψης, συμμετοχική διδασκαλία, κ.α.

  • Επιστημονική και Επαγγελματική Κατάρτιση, άλλες δεξιότητες: επιπλέον τίτλοι σπουδών (πέρα από το βασικό για το διορισμό), πιστοποιήσεις γλωσσών και Η/Υ, συμμετοχή σε επιμορφώσεις, δημοσιεύσεις.

  • Κοινωνική Δράση: συμμετοχή σε ΜΚΟ, κοινωνικούς φορείς, ιδρύματα, ινστιτούτα ή άλλες εθελοντικές δράσεις της κοινωνίας των πολιτών.

  • Αξιοποίηση της εκπαίδευσης “Teachers 4 Europe 2015-2016”: περιγραφή τρόπων αξιοποίησης της εκπαίδευσης εντός και εκτός των σχολείων στα οποία εργάζονται.