Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε φέτος στο σχολείο μας καθώς όλοι οι συνάδελφοι ανήκουν στους T4E ήταν εμπνευσμένο από το βιβλίο Ἡ φάρμα είναι χάρμα". Έγινε επιμερισμός των εργασιών και κάθε τμήμα ανέλαβε ένα θέμα εμπνευσμένο από τη βιολογική φάρμα. Η συνεργασία και η ανατροφοδότηση ανάμεσα στα τμήματα ήταν συνεχής. Το ολοήμερο προαιρετικό τμήμα του οποίου είχα την ευθύνη ασχολήθηκε με τα ζώα που ζουν σε μια βιολογική φάρμα της Ευρώπης και τις ανάγκες τους, οι οποίες γίνονται κατανοητές και σεβαστές από τους πολίτες της Ε Ε και το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Από τη συνθήκη της Λισσαβόνας λοιπόν, επιλέξαμε να ασχοληθούμε κυρίως με το θέμα της διατροφής των ζώων, της υγείας και των συνθηκών διαβίωσης τους. Είναι αξιοθαύμαστο το πόσο αυθόρμητα και αγόγγυστα η αίσθηση δικαίου που έχουν τα παιδιά συνάδει με τις αρχές που υπερασπίζεται η ΕΕ σχετικά με τη διαχείριση  των ζώων σε ένα αγρόκτημα.

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες του προγράμματος καθώς και την ιστορία που δημιούργησαν.

https://www.dropbox.com/sh/lrxqogbl21ju9vu/AAClFQvyP3z7xUkT16uxNAlra?dl=0

https://www.storyjumper.com/book/index/39912376

Ο τίτλος του πρότζεκτ μου ήταν «γνωρίζω τη Γερμανία με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών» και διεξήχθη σε δύο σχολεία της Αττικής, στο 9ο Αμαρουσίου και στο 8ο Νέας Ιωνίας.  Οι μαθητές έπρεπε να παρουσιάσουν ένα κρατίδιο της Γερμανίας με τη βοήθεια μιας εφαρμογής Web 2.0 της επιλογής τους. Οι προταθείσες εφαρμογές Web 2.0 είχαν παρουσιαστεί και αναλυθεί κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων. Οι εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μεταξύ άλλων: animoto, canva, pixton, photobucket, padlet, mystorymaker, voki, jigsaw planet, littlebirdtales, wordle.

Αποφασίσαμε να «περπατήσουμε» διαδικτυακά στις γειτονιές μας, στις γειτονιές της Ευρώπης, να «μυρίσουμε» τις μυρωδιές της, να «γευτούμε» τα φαγητά της, να ακούσουμε τις μουσικές της, να «θαυμάσουμε» τα αξιοθέατά της και να μάθουμε και κάποια πράγματα για την οικονομία τους που τους επέτρεψε να είμαστε μια μεγάλη αγκαλιά.